Gyakran ismételt kérdések az Üzlettel kapcsolatban

Gyakran ismételt kérdések az Üzlettel kapcsolatban

2019.12.09 11:12

Gyakran Ismételt Kérdések az üzlettel kapcsolatban

 1. Ki lehet tagja a CaliVita® International-nek?
 2. Mindenképpen szükséges-e vállalkozást alapítanom, hogy csatlakozhassak a CaliVitához?
 3. Van-e valamilyen előírás a havi minimális vásárlásra vonatkozóan?
 4. Kapok-e vásárlási kedvezményt, ha regisztrált tag vagyok?
 5. Mennyibe kerül a tagság, és hogyan tudok regisztrálni?
 6. Mit nevezünk bónuszpontnak (BP) és mit nevezünk kereskedelmi pontnak (KP)?
 7. Meddig érvényes a CaliVita-tagság?
 8. Hogyan újíthatom meg a tagságomat?
 9. Hogyan szüntethetem meg a tagságomat?
10. Hogyan kereskedhetek magam a termékekkel?
11. Mennyit tudok megkeresni ezzel? Hogy működik a rendszer?
12. Hogyan fizet a társaság a tagjainak?
13. Hogyan tudom felhasználni a kedvezményt a további vásárlások során?
14. Honnan fogom tudni, hogy mekkora összeget használhatok fel a vásárlásaim során?
15. Elfelejtettem a jelszavamat és/vagy a tagkódomat. Hogyan kaphatom vissza?
16. Hol tudom ellenőrizni a csapatom havi forgalmát?
17. Kik a szponzorok?
18. Miért nem kapom a CaliVita online hírlevelét, a CaliNews-t?
19. Hogyan tudom módosítani a személyes adataimat?

1. Ki lehet tagja a CaliVita® International-nek?

Minden, a vonatkozó jogszabályok előírásai értelmében nagykorúnak számító személy, bejegyzett vállalkozás vagy szervezet.

2. Mindenképpen szükséges-e vállalkozást alapítanom, hogy csatlakozhassak a CaliVitához?

Nem, kezdetben ez nem szükséges. Csak akkor lesz rá szükséged, amikor szeretnéd, hogy az általad megkeresett bónuszt kifizessük neked.

3. Van-e valamilyen előírás a havi minimális vásárlásra vonatkozóan?

Ha 0% és 10% között vagy, akkor a havi bónusz kifizetéséhez nincs előírva a személyes vásárlásra vonatkozó minimális érték.

  • 12-18%-os szinten a havi bónuszod kifizetéséhez 500 BP-nyi személyes vásárlás szükséges.
  • 21%-ot elérő tagjainknak 1000 BP értékben kell vásárolniuk a havi bónusz kifizetéséhez.
4. Kapok-e vásárlási kedvezményt, ha regisztrált tag vagyok?

Igen. Regisztrált tagjaink 25%-os kedvezményt kapnak a kiskereskedelmi árból.

5. Mennyibe kerül a tagság, és hogyan tudok regisztrálni?

Tagsági díj nincs. A regisztrációhoz egyetlen alkalommal minimum 15 500 Ft értékben kell online vásárolnod.

6. Mit nevezünk bónuszpontnak (BP) és mit nevezünk kereskedelmi pontnak (KP)?

A bónuszpontszám (BP) jelenti az adott hónapban elért teljesítményszintet, ami 0% és 21% között lehet. A kereskedelmi pontszám (KP) pedig a vásárlás nettó (áfa nélküli) értéke. A kereskedelmi pontszám bizonyos százalékát az adott hónapban elért teljesítményed függvényében bónuszként megkapod.

7. Meddig érvényes a CaliVita-tagság?

Ha egy adott naptári évben július 1. előtt regisztrálsz, akkor a tagságod az év végén fog lejárni.  Ha július 1-jén vagy azt követően lépsz be tagjaink sorába, akkor a tagság a következő év végéig érvényes.

8. Hogyan újíthatom meg a tagságomat?

Ha az éves összes vásárlásod értéke eléri a 12 000 KP-összeget, akkor a tagságod automatikusan megújul.

2019.01.01-től érvényes Működési Szabályzat értelmében megszűnt a "Pending" státusz, vagyis aki 2018.12.31-ig nem hosszabbította meg Tagságát, annak CaliVita Tagsága megszűnt. Azonban újra regisztrálással - egyetlen alkalommal történő minimum 15 500 Ft értékű vásárlással - újra CaliVita Taggá válsz és igénybe veheted a 25%-os kedvezményt.

9. Hogyan szüntethetem meg a tagságomat?

Írj egy levelet a következő címre: ugyfelszolgalat@calivita.com

10. Hogyan kereskedhetek magam a termékekkel?

A termékeket viszonteladóként továbbértékesítheted személyes ügyfeleidnek. Figyelem! A termékek független terjesztőjeként a vásárlóid felé fennálló számlaadási kötelezettség téged terhel!

11. Mennyit tudok megkeresni ezzel? Hogy működik a rendszer?

A jövedelmed az általad és a csapatod által forgalmazott termékek mennyiségétől függ. Természetesen minél több időt és energiát fektetsz új kollégák bevonásába és a termékek forgalmazásába, annál többet fogsz keresni. A fizetésre vonatkozó részletes szabályokat itt olvashatod el.

12. Hogyan fizet a társaság a tagjainak?

A hálózati vásárlások után fogyasztói szinten (4%, 7% és 10%) hűségedet személyes árkedvezménnyel jutalmazzuk. A fogyasztói szinten járó kedvezmény mértékét ugyanúgy számítjuk ki, mint a bónusz mértékét a nominális szinten, fogyasztóink azonban nem készpénzben kapják meg a nekik járó összeget, hanem további kedvezményként tudják igénybe venni a jövőbeli vásárlásaik során (lásd a következő részt).

A nominális szintet (12%, 15%, 18% és 21%) elérő hálózatépítőinek a CaliVita készpénzben fizeti ki a bónuszt, feltéve, hogy maradéktalanul teljesítették a kifizetéssel kapcsolatos követelményeket. Ehhez az adott hónap vásárlásait, a csapatok teljesítményét és a CaliVita International marketingszabályait vesszük figyelembe. A kifizetésre a tárgyhót követő második hónap 10. napjáig kerül sor azon számlaképes egyéni vásárlóink, illetve társaságként vagy egyéb szervezetként működő tagjaink részére, akik minden vonatkozó törvényi előírásnak megfelelnek (lásd a Vonatkozó szabályok és szabályzatok c. részt).

13. Hogyan tudom felhasználni a kedvezményt a további vásárlások során?

A személyes hűségért járó fel nem használt kedvezmények összeadódnak. Az egyéni kedvezmény az egy számlán szereplő teljes vásárlás ellenértékének 50%-áig használható fel, és a bruttó számlaösszegből kerül levonásra.

14. Honnan fogom tudni, hogy mekkora összeget használhatok fel a vásárlásaim során?
  • Erről minden hónap 20. napján értesítést küldünk;
  • Ha jelszót kérsz, akkor az egyéb adatok között ez is megjelenik;
  • A cvBónusz rendszerben is ellenőrizheted;
  • Az üzleteinkben dolgozó kollégák is tudnak neked segíteni;
  • A webshopból történő vásárlás esetén is felhasználhatod, ahol az összeg szintén megjelenik.
15. Elfelejtettem a jelszavamat és/vagy a tagkódomat. Hogyan kaphatom vissza?

A weboldalon először kattints a Bejelentkezés gombra, azután pedig válaszd az „Elfelejtette a tagkódját?” vagy a „Elfelejtette a CaliVita jelszavát?” menüpontot. A rendszer ki fog küldeni a rendszerben rögzített e-mail címedre egy levelet, melyben megtalálod CaliVita tagkódodat, illetve egy linket, melyre kattintva új jelszót tudsz beállítani magadnak.

16. Hol tudom ellenőrizni a csapatom havi forgalmát?

Saját forgalmadat és csapatod teljesítményét egy felhasználóbarát és sokoldalú applikáció, a cvBónusz rendszer segítségével tudod ellenőrizni, amit a weboldalon, vagy közvetlenül a //www.calivita.com/cvb/cvBonus.jsp címen érsz el.

17. Kik a szponzorok?

Új belépőink – akár magánszemélyek, akár vállalkozások vagy más szervezetek – kizárólag valamely régebbi tagunk segítségével tudnak csatlakozni hálózatunkhoz; az őket támogató régebbi tagot nevezzük szponzornak. A szponzorok támogatást nyújtanak az általuk szponzorált új tagoknak az üzleti lehetőségekkel és a termékekkel kapcsolatban.

18. Miért nem kapom a CaliVita online hírlevelét, a CaliNews-t?

Előfordulhat, hogy az e-mail címed nem szerepel az adatbázisunkban, esetleg véletlenül rányomtál a leiratkozás gombra. Küldj egy e-mailt a ugyfelszolgalat@calivita.com címre a tagsági kódoddal és az e-mail címeddel.

19. Hogyan tudom módosítani a személyes adataimat?

A személyes adatok módosítását a ugyfelszolgalat@calivita.com címre tudod küldeni.

Webáruház készítés
arradar.hu