1990-ben Kaliforniában fogalmazódott meg először a gondolat egy olyan vállalkozás indításáról, amely képes támogatni az Európában zajló gazdasági és életmódváltozásokat, vagy akár az élükre is állhat.
Az 1991-ben megalakuló California Fitness küldetése az volt ,hogy az Egyesült Államokban több évtizedes hagyománnyal és tapasztalattal rendelkező életmódfelfogást - miszerint az étkezésünkből hiányzó tápanyagokat vitaminokkal és étrend-kiegészítőkkel pótoljuk - meghonosítsa az európai régióban oly módon, hogy közben felkarolja és támogatja a térségben kibontakozó ambiciózus vállalkozói lelkesedést.
A küldetés messze többről szólt egy kereskedelmi cég létrehozásánál. Olyan kihívást jelentő és felelősségteljes társadalmi szerepvállalás volt ez, amely kevés vállalat számára adatik meg. Büszkék vagyunk rá, hogy tevékeny részesei lehettünk ennek az időszaknak, és egymással párhuzamosan, több területen is élére állhatunk a változásoknak:
- a vitaminok, étrend-kiegészítők szerepének és fontosságának megismertetésében,
- a prevenció és az egészséges táplálkozás szükségességének tudatosításában,
- a vállalkozói lehetőségek megteremtésében, bemutatásában és támogatásában,
- és a támogató környezet kialakításában és fejlesztésében (jogszabályi környezet, orvos-szakmai támogatás, képzési rendszerek).
Az elmúlt 25 évben minden területen mélyreható átalakulások támogatói lehettünk, és olyan eredményeket érhettünk el, amelyek hatására ma a CaliVita International mindenki által elismerten a térség meghatározó szereplőjévé válhatott.
Vitaminkultúra a-tól z-ig
A ’90-es évek elején a térségben néhány alapvitamintól eltekintve szinte ismeretlen volt a vitaminok és étrend-kiegészítők egészségre gyakorolt hatása. A megadózisú multivitaminok, a koenzim Q10-tartalmú készítmények, az antioxidánsok, a vércsoportos táplálkozásnak megfelelő vitaminok, az omega-3 halolaj, a folyékony vitaminok mind ismeretlen fogalomnak számítottak a kezdeti időszakban, míg mára már mindenki számára ismertek és közkedveltek. Elértük, hogy a kezdeti 3-4 terméktől mára a CaliVita International biztosítja az egyik legszélesebb termékpalettát tagjai és vásárlói számára. Ez is jelzi azt a tudást és tapasztalatot, amelyet sikerült felhalmoznunk az elmúlt 20 év során együttműködve az amerikai és európai étrend-kiegészítő piac legkiválóbb és legelismertebb szakembereivel
Minőség kompromisszumok nélkül
A cég tevékenységének és termékeinek mindvégig meghatározó eleme volt a kiváló minőség. Ez az elvárás nemhogy csökkent volna az utóbbi időben, de még szilárdabb, mint valaha. A CaliVita International mindvégig nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy megőrizze termékei kompromisszumok nélküli kiváló minőségét és megfizethető árait. Az elmúlt 20 év során felhalmozott tapasztalatnak és vezetői hitnek köszönhetően mára a CaliVitáé az egyik legszigorúbb termékfejlesztési és gyártási elvárásrendszer, amely követelmény mind a cég saját dolgozóival, fejlesztőivel, mind a külső partnerekkel, beszállítókkal szemben.
Az egészségtudatos életmód meghonosítása
A CaliVita International mindvégig kiemelt hangsúlyt fektetett arra, hogy az a tudás és tapasztalat, amely az amerikai térségben felhalmozódott az elmúlt 60 év során a vitaminokról, elérhetővé váljon az európai térség valamennyi polgára számára.
Ennek támogatására a CaliVita számtalan eszköz dolgozott ki és alkalmazott. Mára mérföldkőként tekintünk vissza:
- a Vitaminbiblia első kiadására (amelyet még számos további követett),
- az első orvoskonferenciára (amelyet azóta Európa és Amerika közel 40 országában rendezünk meg),
- az első terméktréningekre (melyek eredményeképpen mára több százezres lelkes és profi vitamintanácsadó tevékenykedik a térségben).
Büszkék vagyunk rá, hogy meghonosítottuk az ingyenes orvosi konzultációkat, amelyek hozzájárultak ahhoz, hogy a CaliVita mára a térség egyik leghatékonyabb és legszélesebb körű támogatást nyújtó MLM-cégévé válhatott.
Inspiráló vállalkozói környezet megteremtése
A CaliVita International alapításának egyik fundamentuma az „amerikai álom” elérhetővé tétele volt mindenki számára. Ki akartunk építeni egy olyan vállalkozási környezetet, amely mindenki számára lehetővé teszi, hogy elindítsa saját CaliVita vállalkozását. Mindvégig alapelv volt, hogy csak egy egyszerű, igazságos, átlátható, kockázatmentes és maximális támogatást nyújtó stabil környezet felelhet meg ennek a célnak. Ezeket szem előtt tartva mára elértük, hogy elismerten a CaliVita Internationalé az egyik legkiforrottabb és legvonzóbb kifizetési és támogatási rendszer az iparágban. Munkánk és törekvésünk eredményeképpen több százan lettek CaliVita euró-milliomosok, és számuk évről évre gyarapszik.
Hosszú utat tettünk meg a 90-es évek Európájától a mai napig. Hiszünk benne, hogy azt a tudást és tapasztalatot, amelyet sikerült felhalmozunk az elmúlt évtizedekben, a világ más régiói számára is hasznos és társadalmat formáló erővé tudjuk emelni. Ez a törekvés vezetett el oda, hogy a kezdeti néhány országtól mára a világ 37 országában jelen vagyunk. Büszkék vagyunk rá, hogy eljuttattuk a CaliVita értékeket és lehetőséget Európa minden országába és számos közép-amerikai egészségtudatos vállalkozó is a CaliVita nemzet részének vallhatja magát. Hiszünk benne, hogy ezen a hosszú úton a rengeteg tapasztalat, a számos nehézség és a számtalan siker egyaránt kellett ahhoz, hogy mára kiforrott, büszke és professzionális partnerei lehessünk valamennyi CaliVita vállalkozónak.
„Hitünk az egészségmegőrzésben, a kompromisszumok nélküli minőségben, az együttműködésen és a megosztott tudáson alapuló üzleti sikerben töretlenebb és szilárdabb, mint valaha, így nyitottan és eltökélten állunk az új kor kihívásai elé…”
Hargitai Győző, alapító és elnök
A siker kulcsa alapvető értékeinkben rejlik
Büszkék vagyunk azokra az alapvető értékekre, amiket a magunkénak vallunk, és amelyek a mindennapi munkánkban, valamint a hosszú távú tervek elkészítése során is vezérelnek bennünket.
Szabadság
A független üzlet lehetőségét kínáljuk, ami szabadidőt, pénzügyi biztonságot és lehetőséget teremt egy kreatív, önbeteljesítő és egészséges életre.
Emberiesség
Hiszünk az egyénből fakadó belső motiváció erejében. Támogatjuk a külső nyomástól mentes, egyéni képességeken alapuló célkitűzések megvalósulását.
Bizalom
Megbízható márkát kínálunk biztos üzletre alapozva, magas minőségű termékekkel és szolgáltatásokkal tagjaink bizalmáért.
Fejlődés
Elköteleztük magunkat a folyamatos fejlődés mellett. Innovatív eszközöket kínálunk az egészségmegőrzés, az egyéni és szakmai fejlődés, illetve az üzleti lehetőségek területén.
Elismerés
Értékeljük az erőfeszítéseket. Átlagon felüli anyagi és erkölcsi elismerésben részesítjük a kiemelkedő teljesítményeket és eredményeket.
Csapatmunka
Elköteleztük magunkat a hatékony csapatmunka mellett olyan emberekkel, akik osztják az értékeinket.
Egyenlő lehetőségek
Nyitottak vagyunk mindenki felé, aki változtatni akar az életminőségén. Egyenlő lehetőséget biztosítunk mindenkinek, hogy elérje álmait, céljait és megvalósítsa önmagát.
Minőségi szolgáltatás
Elengedhetetlennek tartjuk vevőink és tagjaink professzionális kiszolgálását.
A CaliVita üzlet számokban:
- 25 év tapasztalat;
- több mint 1 milliárd USD összforgalom;
- percenként 1 új tag/belépő;
- 2 millió regisztrált tag;
- 20 millió elégedett fogyasztó a világ 80 országában;
- 1000 Rolls-Royce-nyi kifizetett bónusz.
A CaliVita termékek számokban:
- több mint 100 termék;
- 100,000,000 doboz egészség;
- 5 milliárd értékesített tabletta;
- több mint 500-féle csúcsminőségű hatóanyag;
- 5000 minőségbiztosítási teszt évente.
A jövő
A CaliVita jövőképében a globális bővülés mellett fontos szempont az is, hogy minél több embert hozzásegítsen saját életük irányításához, hogy egészségesebb és aktívabb életet éljenek, hogy jobban ügyeljenek a helyes táplálkozásra és a jólétükre, és nagyobb anyagi függetlenséget tudjanak elérni a CaliVita segítségével.
Hogyan fogjuk elérni ezt a célt?
- Folyamatosan bővítjük termékskálánkat figyelembe véve az egészséget érintő legújabb tudományos eredményeket és a leghaladóbb szellemű kutatásokat.
- Továbbfejlesztjük termékválasztékunkat, hogy a lehető legmagasabb szintre növeljük a természetes alapanyagok arányát és a lehető legminimálisabbra csökkentsük az adalékokét.
- Arra törekszünk, hogy termékeink csomagolása, tárolása és kézbesítése egyre inkább környezetbarát legyen.
- Fejleszteni kívánjuk azokat a csatornákat, amelyeken keresztül visszajelzést kapunk nagyra becsült tagjainktól, illetve amelyeken keresztül egyszersmind támogatást is nyújtunk a részükre.
- Bővítjük meglévő üzleti eszköztárunkat, illetve olyan új üzleti eszközöket tervezünk létrehozni, amelyek megkönnyítik a hálózatbővítést.
- További ösztönző és motivációs programokat dolgozunk ki, hogy tagjainknak az eddigieknél még magasabb szinteket sikerüljön elérniük.
- Folyamatosan fejlesztjük a CaliVita Akadémia képzéseit, mely által tagjaink nemcsak az üzleti életben, hanem a magánéletükben is egyre sikeresebb és boldogabb életet tudnak élni készségeik kiteljesedése által.
- Tevékenységünket új országokra és kontinensekre terjesztjük ki.