Cikkek

Calivita életmódváltó program

2020.01.09 13:11

Életmódváltás -De hogyan?!

 

A sikeres fogyás titka az alapos tervezésben rejlik, melynek egyik legfontosabb része az, hogy miként kezdünk hozzá a fogyókúrához.

Megint érzed az ismert telítettség érzést vagy a kellemetlen puffadást, miközben fáradtabbnak érzed magad, mint korábban bármikor?


Jöhetnek a kőkemény elhatározások egy alapos fogyókúrára vonatkozóan.

De hogyan vágjunk bele?

Egyáltalán nem mindegy ugyanis, hogy hogyan indítjuk a fogyókúrát. Ha csak kevesebbet eszünk, vagy sokat, de alacsony tápértékkel, a szervezetünk kétségbeesetten próbálja majd hasznosítani az utolsó morzsákat, így reagálva a tápanyagbevitel drasztikus csökkenésére. Ráadásul a csökkentett tápanyagbevitellel csökken a szükséges vitaminok és ásványi anyagok bevitele is. Tehát ha, vaktában nekivágunk, lehet, hogy komoly eredményt nem érünk el, viszont testileg-lelkileg megvisel minket az önsanyargatás, és utána fáradtabbnak érezzük majd magunkat, mint előtte. Készítsük hát fel a szervezetünket a fogyókúrára!

Szabadítsuk meg a szervezetünket a sok méreganyagtól. A méreganyagok jelenléte sok baj forrása, de a lerakódott salakanyagok is legalább ilyen veszélyesek, mivel korlátozzák a hasznos tápanyagok, ásványi anyagok vagy vitaminok felszívódását. Éppen azért logikus, ha első lépésként megszabadítjuk szervezetünket a mérgektől és a lerakódott salakanyagoktól. Egy jó méregtelenítő és béltisztító kúra gondoskodik mindezekről. Ezek után a fogyókúra sokkal eredményesebb lehet, mivel a tápanyag-felszívódás hatékonyabb lesz, így az ásványi anyagokat és vitaminokat is könnyebben pótolhatjuk, ráadásul a méregtelenítés alapból erősítheti az immunrendszerünket.

Tehát a legfontosabb, hogy lúgosíts!

Ezt két módon teheted:

  • Vagy kiiktatod az összes savasító táplálékot, és csak lúgosító ételeket eszel, mint például tengeri alga, bab, kelkáposzta, brokkoli, zeller, sóska, spenót, lucerna –, de nyersen, cukor és liszt nélkül!
  • Vagy bizonyos növényeknek a kivonatával éred el ugyanezt a hatást, például a lucernából kivont klorofillal.

Liquid Chlorophyll (C) – lucernalevélből kivont klorofill

  • erősen lúgosító hatású,
  • méregtelenítő hatása miatt a zsírsejtekben felszaporodott és betokozódott méreganyagok kiürítése elindul,
  • növeli a fizikai teljesítőképességet, az életerőt,
  • elűzi a kellemetlen testszagot.
  • Segít a szervezetnek eltávolítani a mérgező anyagokat, miközben pótolja a szükséges ásványi anyagokat.
  • A Liquid Chlorophyll egy speciális klorofill folyadék komplex, ami kiváló lucernalevelekből származik.
  • A lucerna a legnagyobb vitamin- és ásványisó-tartalmú zöldféle.
  • Tartalmaz: vasat, kalciumot, magnéziumot, foszfort, káliumot, ként, nikkelt, valamint az összes ismert vitamint.
  • Mindezen kedvező hatásain kívül a Liquid Chlorophyill az emésztőrendszeredet is támogatja, hiszen hatékony segítséget nyújt a gyomorégés,  gyomorsavtúltengés, a reflux, reflux oesophagitis és a gyomorfekély tüneteiellen.

 

Próbáld ki Te is a hatékonyan lúgosító és méregtelenító hatású Liquid Chlorophyllt!

https://egeszsegtaram.hu/spg/881663,124701/Tavaszi-meregtelenites

https://egeszsegtaram.hu/spg/644566,127813/Liquid-Chlorophyll-10-elonye

 

Jöhet a méregtelenítés után az eddigi kifogások és helytelen szokások kiiktatása!!

Szokások rabságában

Kialakult életmódunkban a legnehezebb a szokásokon változtatni.Ahhoz,hogy megváltoztassunk bizonyos dolgokat, a szakértők szerint lagalább harminc napig el kell hagynunk a régi beidegződéseket, és új cselekvési formákat kell kialakítanunk.

 

Zavar minket a reggeli kávézás,az esti nassolás?

Jegyezzük fel a naptárba a változás kezdetét,majd harminc napig szisztematikusan más,hasznosabb dolgot csináljunk helyette.Például a reggeli koffeinbomba helyett végezzünk el húsz felülést,az esti nassolás helyett meg fussunk vagy sétáljunk három kört a háztömb körül.A dolog csak akkor hatásos,ha egy hónap alatt egyetlen napot sem hagyunk ki.Ha egy is kimarad kezdjük újra elölről a számolást!Ez az idő elég arra,hogy új szokásokat alakítsunk ki,és ezentúl már ezek fognak hiányozni nekünk.Már nem lesz erőfeszítés az új tevékenységek végzése.

 

Új szokások

Sokan elmennének sportolni munka előtt vagy után,de egyedül nincs ehhez kellő lelkierejük.Nagyot lendíthet a dolgon,ha szerzünk egy olyan barátot,aki kirángat minket megszokott környezetünkből.Ketten vagy többen végezve bármiféle testmozgás társasági tevékenységgé alakul át.Mivel az ember társas lény ,a változásokat így hamarabb tudjuk életünk részévé tenni.A szokások átalakításában nagy szerepet játszanak az érzelmek is.Ha nem nyűgként tekintünk egy elvégzendő feladatra,hanem el tudjuk hitetni magunkkal,hogy ez számunkra örömet szerez,akkor már nyert ügyünk van.Ráadásul itt jön a képbe a sikerélmény,amely újabb motivációt ad.A pozitív visszacsatolás megtörténik ,és lassan új mederbe terelődik az életünk.

 

Fogyást támogató alapanyag-javaslat

 Ne érjen hidegzuhanyként, hogy eddig talán nem szenteltél kellő időt alakod formálására!!! Ha a tükörbe nézve most csalódott vagy, gondolj arra, hogy még nem késő! Van idő bepótolni az elmaradt lépéseket. Sőt, még az is lehet, hogy most könnyebben fog menni. Miért is? Számos motiváló érvet találtunk neked!

Ez jól hangzik, igaz? Érdemes viszont tudnod! 

Nem vagyunk egyformák, így bizonyos fogyókúrafajtákkal más-más eredményt érhetünk el. Van, aki egy 14 napos intenzív programmal eléri a vágyott súlyt és van, aki nem. Tapasztalataink azt mutatják, hogy néhány kilótól könnyedén megszabadulhatsz a one diet 14 napos programjával.

Ha viszont több mint 2-3 kg-tól akarsz megszabadulni, akkor most bemutatunk neked egy másik programot. Ezzel a diéta programmal közel 10 kg-tól is megszabadulhatsz. Ne ijedj meg nem drasztikus, nem éhezel, és mégis fogysz! Csak egy kis odafigyelést igényel, amihez most nagy segítséget kapsz tőlünk, és a többi már csak rajtad múlik!

Ebben a diétában nagy szerepet kap a shake one fehérje italpor és a burn one zsírégető italpor. A fehérje italporral kiválthatsz egy főétkezést, a burn one zsírégető italporral pedig a sportolás alatti energiaszintedet növelheted. Nagyobb teljesítményre leszel képes a sportolás alatt, ami fokozza az izomképződésedet és egyben gyorsítja a zsírégetést.

Hogyan kezdj hozzá?

  1. Számold ki a testsúlyod alapján, hogy mennyi fehérjét, szénhidrátot és zsírt fogyaszthatsz a diéta alatt.
  2. Állíts össze egy étrendet. Segítségül használd a kalóriaguru.hu oldalt, ahol minden alapanyagnak megnézheted a fehérje-, szénhidrát- és zsírtartalmát, valamint a glikémiás indexét (GI)
  3. Készíts napi 5 étkezést átfogó étrendet magadnak.
  4. Fogyaszd ezt az étrendet következetesen.

Megkímélünk a keresgetéstől, az agyalástól!

Összeállítottunk neked egy FOGYÁST TÁMOGATÓ alapanyag javaslatot.
Ezek olyan élelmiszerek, melyekből változatos étrendet állíthatsz össze magadnak, ugyanakkor megfelelő mennyiségben tartalmaznak fehérjéket, zsírokat, lassan felszívódó és alacsony glikémiás indexű szénhidrátokat. Minden alapanyagnál megadtuk, hogyan tudod kiszámolni, hogy egy nap hány grammot fogyaszthatsz el az egyes alapanyagokból. Mindezt oszd el 5 étkezésre úgy, hogy 16 óra után már ne egyél szénhidrátot.

Mintaétrend:
Példa: Nő, 51 év, 86,6 kg-ról indulva

Heti 2 edzés/40-45 perc kerékpározás
Beállított étrend/nap: 120 g fehérje, 120 g szénhidrát, 40 g zsír
A megadott grammok nyers állapotra értendőek.

Reggelire és tízóraira elosztva:
2-2 db puffasztott rizs, vagy abonett, vagy teljes kiőrlésű rozsropogós (16 g+ 16 g= 32 g ch)

1-2 főtt tojás vagy 2-3 szelet zsírszegény sonka, vagy 200 g cottage cheese + zöldség (25 g fehérje)
Egy adag gyümölcs – pl: 100 g alma (13g ch)

Ebédre és uzsonnára elosztva:
120 g csirkemell ebédre és uzsonnára elosztva (legkésőbb 16 óráig; 63 g ch)

100 g bulgur - ebédre és uzsonnára elosztva (76 g ch)

Lehetőleg csak 16 óráig fogyassz szénhidrátot, utána már csak fehérjét és zöldséget egyél.

Edzés előtt:
Igyál egy burn one zsírégető italporból készített shake-et!

Vacsora:
Készíts tetszőleges zöldségekből salátát tojással vagy sült csirkemellel, vagy sonkával és sovány sajttal (20 g fehérje).

Tojásból nyugodtan ehetsz rántottát, tükörtojást, főtt tojást (keményen, lágyan), lecsót… 

Csak az elején kell számolgatnod, később pontosan tudni fogod, hogy miből mennyit ehetsz!
Ha ki kell hagynod valamelyik étkezést, akkor helyette igyál egy shake one fehérje italporból készített shake-t. A lényeg, hogy kb. 3 óránként napi ötször egyél. Így felgyorsul az anyagcseréd, és szépen elkezdesz egészségesen fogyni!

A fogyást támogató alapanyag-javaslatot ITT találod!

Webáruház készítés
arradar.hu