Cikkek

Miért a share marketing?

2020.03.17 13:17

Mert ez az üzleti forma az emberi segítőkészségre és a pozitív tapasztalatok megosztására épül. Arra az alapvető emberi tulajdonságra, amikor meg akarjuk osztani szeretteinkkel, barátainkkal, ismerőseinkkel, embertársainkkal a jó tapasztalatainkat azért, hogy a másik embernek is jó legyen! Ez egy csodálatos dolog, bárcsak így működne az egész világ!

A CaliVitánál így működik! Több mint 25 éve hisszük és tapasztaljuk, hogy igenis létezik Share Marketing emberi értékekre alapozva, nyomulás és erőszak nélkül.

 

A Share Marketing rendszerét az Egyesült Államokban alakították ki az 1950-es években. William Casselbery és Lee Mytinger egy új, úgynevezett „baráttól barátnak” üzleti modell alapjait fektette le. Ez az üzlet a bizalmi kapcsolatokon keresztül fejlődik. Egyszerűségétől nagyszerű, ennek köszönhetően nagyobb befektetés nélkül kezdhet bárki vállalkozásba. Ez az üzleti modell lehetőséget biztosít nagyon sok embernek arra, hogy kitörjön a mindennapi mókuskerékből.

Azok, akik más üzleti modelleknek köszönhetik vagyonukat, a network marketing legnagyobb rajongói – manapság még inkább, mint valaha. A multimilliárdos Donald Trump nyilatkozata szerint, ha elvesztené minden pénzét, egy jól működő Share Marketing céget alapítana, és újrakezdené a nulláról.

Miért? Mert ez az üzletág hétköznapi cselekedeteken és emberi értékeken alapul. Olyanokon, amit nap mint nap teszünk. Üzleti modellje nagyon logikus és igazságos. Aki egyszer megérti a nagyszerűségét, az biztos, hogy kitartó munkával életre szóló sikereket érhet el ebbe az üzletágba.

Nézzünk egy egyszerű hálózatépítési példát, amit azonban a multik vagy a hagyományos üzleti modellek egyáltalán nem jutalmaznak. Elmész a moziba megnézni egy filmet. Nagyon tetszett neked. Mit teszel? Lelkesen mesélsz róla a barátaidnak, akiket magával ragad a te rajongásod, és emiatt elmennek a moziba és ők is megnézik a filmet. A mozi hagyományos üzleti modellben működik, így nem fizet neked jutalékot azért, mert reklámoztad. Ezzel szemben az Share Marketing üzleti modell a te reklámozásodra alapozza a működését, és neked fizeti ki jutalékként a „reklámdíjat”.

Az egész rendszer legfontosabb láncszeme az ember, és az általa kialakított bizalmi kapcsolatok. A hangsúly a bizalmi kapcsolat kialakításán van.
A CaliVitánál mi ezt több mint 25 éve felismertük. Tagjaink legfőbb célja a segítségnyújtás, a minőségi tanácsadás és a hosszú távú bizalmi kapcsolatokra épülő hálózatépítés – nyomulás és erőszak nélkül. És ebből nem engedünk! Mi ettől vagyunk különlegesek és mások.
Hála magas szintű képzéseinknek (CaliVita Akakdémia) mindezt a tevékenységet partnereink emberi módon, mindig az ügyfél személyiségét és igényeit figyelembe véve végzik.
Tagjaink önálló üzletük építése során lehetőséget kapnak az anyagi jólétre és a személyes fejlődésre, mely az addiginál kreatívabb, modernebb, gazdagabb, egészségesebb – más szóval Minőségi Élettel jutalmazza őket.

Nálunk teljes mértékben rajtad múlik, hogy a rendszer által kínált előnyök és lehetőségek közül melyekkel kívánsz élni. Vannak olyan tagjaink, akiket csak az egészségmegőrzés lehetősége vonz, míg másokat az anyagi biztonság megteremtése. Van, aki vásárlóként lép be, van, aki azért, hogy keressen egy kis plusz pénzt. Néhányan egyedüli bevételi forrásként használják a rendszert, míg mások pozitív energiánkért és optimista életszemléletünkért csatlakoznak hozzánk, vagy csupán az utazás öröméért és az új barátságokért. Végül vannak olyanok is, akik a fenti lehetőségek közül az összeset kihasználják.

A felsorolt előnyök mindegyike megtalálható a CaliVitánál, sőt még annál is több is.

Teljesítménykényszer nélkül

Ha élsz az általunk kínált saját, független vállalkozás lehetőségével, személyiséged és egyéni motivációd lesz az alapja haladásod ütemének. Te döntöd el, hol, mikor és mennyit szeretnél dolgozni: a meglévő munkahelyed mellett vagy fő tevékenységként, napi 1-2 órát vagy többet, és nem határozzuk meg, milyen módszerekkel, hogyan építsd saját vállalkozásodat.

Országhatárok nélkül

Rendszerünk globális jellegének köszönhetően bárhol is válsz a hálózat tagjává, lehetőséged nyílik arra, hogy a teljes termékskálából válassz, és megvásárold azokat a termékeket is, amelyek nem elérhetőek az adott országban. Mindemellett szabadon építheted hálózatodat bármely országban, ahol jelen vagyunk.

 

Anyagi biztonság – komoly indulótőke nélkül

Nálunk mindenki egyenlő eséllyel indul, mert nincsenek drága kezdőcsomagok vagy magas belépési díjak, csak az idődet kell befektetned.

Korrekt üzlet

Több mint 25 éve korrekt partnerként segítjük tagjainkat abban, hogy megvalósíthassák álmaikat.

Érvényesülés, siker és elismerés

Elismerjük az erőfeszítéseidet! A legkisebb sikert is büszkén ünnepeljük, az átlagon felüli teljesítményeket pedig kiemelkedően honoráljuk. Az anyagi javadalmazás mellett nagy gondot fordítunk az erkölcsi elismerésre, amely kimagasló publicitást kap mind országos, mind nemzetközi rendezvényeinken, és amely által méltó módon élheted meg a sikert.

Együttműködő csapat - tapasztalat, tudás és élmények megosztása

A CaliVita International Share Marketing cég. A Share Marketing alapelvei szerint megosztjuk egymással tapasztalatainkat, tudásunkat, az élményeket és a jövedelmet, hogy valamennyien többek, sikeresebbek és gazdagabbak legyünk.

A tudás és a tapasztalat átadása

Munkád során egy általad választott, gyakorlattal, tapasztalattal és hálózatépítési tudással, stratégiával rendelkező tanácsadó lesz a mentorod, aki a kezdeti lépésekben segít. A célja, hogy meg tudd valósítani álmaidat, és elérd a konkrét, kitűzött célt.

Közös élmények

Sikerorientált, egészségtudatos, pozitív, közös jövőképpel rendelkező emberek csoportja vagyunk. Közvetlen, szinte családias működésünknek köszönhetően az összetartozás élményét biztosítjuk minden tagunk számára, amit a hangulatos rendezvények mellett a munkán túlmutató kapcsolatok is jellemeznek

Webáruház készítés
arradar.hu